petek, 3. junij 2011

Zadnji hip...

...vremenska napoved bi sicer lahko bila boljša, prav lahko pa bi bila tudi slabša. Sem ter tja se pričakuje malo plohe, vmes pa sonček. Našim gostom, ki smo jih pričakovali ta vikend, se je zgodila neljuba situacija, zato sporočam, da imamo prost apartma. In ker to sporočam zadnji hip, bomo temu prilagodili tudi ceno - nič pribitka za krajše bivanje, cena nižje sezone, za nameček pa vas bomo nagradili z zelenjavno gajbico za domov.

In kaj lahko počnete, če je dež?

Obiščete Čedad ali Udine. Res lepi mesti, kakih 20 km oddaljenih od nas. Kava, sladoled... obvezno!
Obiščete Breginjski muzej in izveste vse o teh koncih. Obiščete Kobariški muzej in se poglobite v prvo svetovno vojno. Ali pa izberete nekoliko lažjo temo in obiščete sisrarski muzej. Pa še marsikaj... meni bi, pošteno povedano, pasalo dva dni gledati filme in brati.

Če je kakšen pogumen, vabljen v naše kraje!


DOPOLNITEV OB 12 00: oddano. :-)

4 komentarji:

Nataša Pregl pravi ...

možen je tudi šoping v Decathlonu :-))

RIs pravi ...

Vabilo sprejeto. Pridemo!

Anonimni pravi ...

Vidim, da so se opogumili še nekateri, me pa veseli, da smo se z mojo družbo tokrat najhitrejši odzvali tako imenovani "Zadnji hip" ponudbi. :)
Vtisi: Zelo lep del Slovenije, čista narava, super gostitelji! Za gledanje filmov in branje ni ostalo nič časa, zelenjavno gajbico pa bomo doma praznili še kakšen dan ali dva- njami!
Priporočam obisk tudi ostalim.
Lep pozdrav,
Barbara z družbo

Iz hiše na Robidišču... pravi ...

Barbara, me veseli, da ste bili zadovoljni. Tudi jaz sem bila, ko sem slišala vaš smeh. Zelo lepo vabljeni spet, kadarkoli!!!