sreda, 12. junij 2013

WOODstone dan 3

Danes bo delaven dan. Po pestrem izletu prejšnjega dne, komaj prilezemo izpod odej in se spravimo na zajtrk. Po zajterku pa, AKCIJA! Delo sicer ni žaba, da bi odskakljalo, ampak nakopali smo si obveznosti, ki jih ne gre preložiti. Danes je deloven dan in tako je tudi minil.
Simon in Žiga sta nadaljevala s kurnikom na dislocirani enoti, Anja in Natalija sta planili na predalnik, Simona in Polona sta očistili staro skrinjo in jo pripravili na luženje. Tine je spretno dokončal novo oglasno desko, ki jo bomo vaščanom postavili na ogled in v uporabo jutri. Lan se je lotil izdelave kegljev za rusko kegljanje, Urban in Maja pa sta pograbila rezbarsko orodje in začela z izdelavo pozdravnih napisov, ki bosta stala na vhodu in izhodu vasi. Sam sem zaključil z restavriranjem čebra. Preden sem se lotil nove zaposlitve sem se odločil kolegom pripraviti priboljšek. Spekel sem pravo domačo jabolčno pitu po tajnem receptu svoje babice s skrivno sestavino. Prezentiral sem jo po kosilu, ki nam ga je danes pripravila Turistična kmetija Cencič. Posladkali smo se in posladek ponudili še kolegom kremenčkovim.
Po kosilu smo si privoščili enourni odmor, potem pa odšli spet veselo na delo. Čeprav je sreda, se lahko pohvalimo, da je večina projektov v fazi zaključevanja in bomo po vsej verjetnosti predčasno gotovi. Pri odlični večerji z žara smo se dogovorili, da se bomo jutri poskusili namočiti v Nadiži, če bo bog dal in bo lepo vreme.
Delovni dan zaključujemo s prijetnim druženjem v skupnem prostoru našega apartmaja (torej v jedilnici). Lan in Žiga preigravata akorde na kitari, punce se igrajo pantomimo. Simon in Anja se cerkljata, Maja slika Tineta, ki si je po želji Anuše nadel »nanosnik«. Jaz pa se ukvarjam z opisovanjem trenutka. Ravnokar sem na mizo dobil špricer, zato se za danes poslavljam.






Ni komentarjev: